RODO we flocie samochodowej w pytaniach i odpowiedziach

Zapraszamy na darmowy webinar.

Zapisz się na webinar
 

Najbliższy webinar już 10 września.

Liczba miejsc ograniczona

Dla kogo: fleet managerowie, przedsiębiorcy, dyrektorzy: finasowi, administracyjni, ds. logistyki

Webinar jest darmowy

 

Webinar odbędzie się na platformie ClickMeeting.

Po wypełnieniu formularza otrzymają Państwo email z potwierdzeniem rejestracji oraz link do webinara, który będzie aktywny w dniu spotkania.

DARMOWY webinar Flotman

5 rzeczy odnośnie RODO, które powinien wiedzieć fleet manager

 
  • Czym jest RODO? Trochę teorii dla fleet managerów.
  • Przetwarzanie danych. Czy przetwarzasz dane osobowe? Czy na pewno robisz to legalnie? Jakie dokumenty wewnątrz firmy powinny regulować kwestię RODO.
  • Rodzaje sankcji: administracyjne i finansowe. Jakie konsekwencje może ponieść firma za niestosowanie się do wytycznych ustawy? Jak uchronić się przed karami - praktyczne wskazówki.
  • RODO w pytaniach i odpowiedziach. Najczęściej zadawane pytania przez fleet managerów. Omówienie niewłaściwych zachowań i przykłady dobrych praktyk.
  • RODO a system telematyczny. Funkcjonalności dostosowane do wymogów RODO m.in. funkcja wyłączenia/ ograniczania lokalizacji z wykorzystaniem: przełącznika prywatności, harmonogramów, czy dedykowanych funkcjonalności RODO.
 

KORZYŚCI

Możesz zadać własne pytania z obszaru RODO w pracy fleet managera. Wpisz je w formularzu przy zapisie na webinar.

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez fleet managerów oraz przykłady dobrych praktyk.

Poznaj sposoby jak efektywnie wykorzystywać funkcjonalności aplikacji Flotman zgodnie z RODO.

 

 

Prelegent

Paweł Pijanowski

Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Flotman

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Od kilku miesięcy odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi klientami biznesowymi w firmie Flotman. Korzystając z ponad 10 letniego doświadczenia w sprzedaży rozwiązań IT odpowiada za dobór spersonalizowanych rozwiązań do indywidualnych potrzeb klienta. Nastawiony na budowanie długofalowych relacji prowadzi rozpoznanie pod kątem nowych okazji biznesowych.